Održan Peer trening u Finskoj u sklopu ERASMUS+ EQAVET NRP projekta

fotka peer training.jpg

Finska nacionalna referentna točka (national reference point – NRP) EDUFI organizirala je 13. i 14. veljače 2018. trening za provođenje transnacionalnog Peer Reviewa za predstavnike NRP-ova i transnacionalnih peerova iz Austrije, Slovenije i Hrvatske. Svrha treninga bila je upoznati sudionike s procesom organizacije i provedbe Peer reviewa.

Peer Review u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju vanjsko je vrjednovanje na dobrovoljnoj osnovi. Provodi ga grupa vanjskih stručnjaka, tzv. Peerova, odnosno kolega iz sustava koji rade na sličnim zadacima i u sličnom okruženju. Za razliku od klasičnog vanjskog vrjednovanja, institucija/strukovna škola koja želi provesti PR samostalno odlučuje o tome hoće li ga provesti, koga će pozvati u Peer tim, koja će područja testirati i što će učiniti s rezultatima.  

Transnacionalni Peer Review zajednička je aktivnost NRP-ova Hrvatske (ASOO), Slovenije (CPI), Austrije (ARQA-VET) i Finske (EDUFI - koordinator) koja se provodi u sklopu EQAVET NRP projekta. Aktivnost obuhvaća radionice, trening i provedbu po jednog Peer Reviewa u svakoj od obuhvaćenih zemalja. Osnovni fokus stavljen je na razradu novih područja kvalitete (koja će biti testirana provedbom) u skladu s EQAVET-om kako bi se doprinijelo razvoju novih elemenata EQAVET-ovog okvira.  

Dvodnevni trenuing bio je organiziran u ustanovi za praktično obučavanje (školi) Keuda u mjestu Kerava. Sudionici su se upoznali sa zadaćama peerova i voditelja peer posjete te u timovima vježbali intervjuiranje i izradu izvještaja. Dio aktivnosti bio je posvećen nastavku rada na kriterijima i indikatorima novih područja kvalitete koja će se testirati provedbom.

Sudionici su također posjetili natjecanja učenika u nestrukovnim vještinama u Keudi te obišli školu za ugostiteljstvo, turizam i poslovanje Perho u Helsinkiju gdje su imali prilike razgovarati s ravnateljem i uživati u prezentaciji učenika.

Fotografije s održanog Peer treninga možete pogledati i preuzeti na poveznici

Datum objave: 22.02.2018